Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave (FPM) pripravila v spolupráci so zástupcami firiem združenými vo Fóre centier podnikových služieb (BSCF) akreditovaný výberový predmet, ktorého cieľom bolo študentom ukázať zručnosti, ovládaním ktorých si môžu zlepšiť svoju pripravenosť na vstup na trh práce.

Dňa 27.10.2016 sa v Prešove uskutočnila konferencia ENTER SESSION, ktorú organizovali Slovenská marketingová asociácia a Inovačné partnerské centrum. V rámci konferencie sa uskutočnilo niekoľko panelových diskusií na témy, ako sú kreatívny priemysel, podpora startupov, co-working a pod.Fakulta podnikového manažmentu EUBA mala v rámci konferencie tiež svoje zastúpenie, kde sa panelovej diskusie na tému prenosu vlastníctva existujúcich podnikov, ich oceňovania, rodinných firiem a nástupníctva zúčastnil dekan fakulty prof. Ing. Peter Markovič, PhD. a prodekan Ing. Marián Smorada, PhD.

Mladí Slováci sa často sťažujú, že u nás doma nedostanú dostatok príležitostí, že tu nemajú kde naplniť svoj potenciál a ak sa chcú uplatniť vo svojom odbore, musia sa vydať za hranice a rozbehnúť kariéru v zahraničí. Práve preto, aby vás presvedčili o opaku, organizujú Aiesec a Junior Chamber International – Slovakia: Slovak Student Startup Cup. Tento rok priniesli na Slovensko prvý ročník medzinárodnej súťaže a ponúkli príležitosť študentom, aby odprezentovali svoje nápady a pomohli im posunúť a rozvinúť ďalej.

Na Fakulte pod­ni­ko­vého manaž­mentu sa pred nie­koľ­kými mesiacmi spus­til troj­ročný pro­jekt, ktorý mapuje slo­ven­ské star­tupy a sle­duje vývoj ich pod­ni­ka­teľ­ských mode­lov. Jeho hlav­ným cie­ľom je hlb­šie spoz­nať vývoj a pre­meny pod­ni­ka­teľ­ských mode­lov na úspešné firmy. Vedú­cim pro­jektu je prof. Ing. Šte­fan Slá­vik, CSc. z Katedry manaž­mentu. Par­tnermi pro­jektu sú Neulogy Ven­tu­res a KPMG. 

Študenti budú po skončení školy nemilo prekvapení. Zistia, že finančný svet funguje inak, ako si myslia. Tvrdí to Pavel Škriniar z Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity. Finančnú gramotnosť testoval u takmer dvetisíc študentov – druhákov na deviatich vysokých školách.

Inzercia | Zodpovedné podnikateľské zvyklosti sú základom pre dlhodobý rast a úspech spoločnosti DHL. Spájame ľudí a zjednodušujeme ich život – to robíme ako zásielková a logistická spoločnosť. DHL si uvedomuje význam ľudského potenciálu, preto sa na regionálnej i medzinárodnej úrovni veľmi aktívne angažuje v oblasti projektov zameraných na zvyšovanie vzdelanosti mladých ľudí a ich záujmu o prácu v oblasti logistiky.